Polska Izba Firm Szkoleniowych
 
Społeczeństwo oparte na wiedzy:#Społeczeństwo, którego procesy i praktyki#są oparte na wytwarzaniu,#upowszechnianiu i stosowaniu wiedzy.
 
Wydawnictwo Astrum

Zniżka 20% dla członków PIFS 

Komunikacja werbalna, Heinz Lemmermann

Nie każdy w swej karierze zawodowej musi wygłaszać "wielkie" przemówienia. Pewne jest, że każdy musi umieć dyskutować, pertraktować, prowadzić rozmowy służbowe. Na cóż zda się wiedza i dobre pomysły, jeśli nie potrafimy przekonać do nich naszymi wypowiedziami i argumentami.
 

 


Asertywność jako proces skutecznej komunikacji, Antoni Benedikt

W rozmowach czy w sporach często słyszymy: „Nie daj się! Bądź asertywny!”. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Doktor Antoni Benedikt – pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce „Asertywność jako proces skutecznej komunikacji” zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej – w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, których praca wymaga dobrej prezencji, komunikatywności, refleksu sytuacyjnego oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych – słowem dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, czyli menedżerów, kierowników działu sprzedaży, pracowników socjalnych, nauczycieli i wielu innych. Książka, oprócz teorii, pełna jest przykładów zastosowania skutecznej asertywności w praktyce. Jeśli chcesz odnosić sukcesy w życiu i w biznesie – naucz się być asertywnym! I o tym właśnie jest ta książka. Miłej lektury!

Mowa rąk - Christiane Eisler-Mertz
Niniejsza książka jest wspaniałym poradnikiem dla każdego, kto chce poprawić swoją zdolność wyrazu przez gestykulację, dzięki czemu można łatwiej osiągnąć porozumienie w stosunkach międzyludzkich. Możecie także nauczyć się oddziaływać na zachowania innych lub ukryć swoje rzeczywiste uczucia.

 

 


Mowa ciała w stosunkach partnerskich - David Cohen
Mowa ciała w stosunkach partnerskich Davida Cohena jest kolejną książką z serii PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA. Zostały w niej zaprezentowane najbardziej typowe sytuacje, zachodzące w relacjach partnerskich między kobietą i mężczyzną, poprzez mowę ich ciała. Wiedza na ten temat daje szansę na odczytanie tego, co czuje druga osoba, nawet gdy chce zachować to w tajemnicy. Zrozumienie języka ciała pozwala wcześnie odczytać sygnały ostrzegawcze i daje szansę na naprawę stosunków i wzbogacenie związku kobiety i mężczyzny.



Mowa ciała zdradzi więcej niż tysiąc słów - Erhard Thiel
Książka ta jako przejrzysty „przewodnik językowy” z wieloma przykładami i ilustracjami odszyfrowuje podświadome sygnały wyrażane za pomocą gestów przez otaczających nas ludzi – a tym samym ich prawdziwe zamiary i odczucia. Na pewno nie raz się zastanawiałeś, co to jest mowa ciała i czy ciałem można manipulować. Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, czym jest komunikacja niewerbalna, poznasz jej tajne znaki, które umożliwią Ci lepsze poznanie siebie samego i innych. Zrozumiesz, co bez słów mówi Twój partner, będziesz mógł odczytywać jego myśli oraz motywy nim kierujące, nie zdradzając własnych intencji, zachowując się pewnie i nader przekonująco. Patrz zatem uważnie! Prawidłowo odczytywana mowa ciała jest częścią praktycznej znajomości człowieka. Nie można z niej zrezygnować zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.

 Mowa ciała kluczem do sukcesu - Alfred J. Bierach
Spojrzenie, chód, sylwetka, gesty czy gra palców mówią o nas więcej, aniżeli możemy wyrazić lub ukryć za pomocą słów. Mowa ciała kluczem do sukcesu pozwala szybko nauczyć się skutecznie rozpoznawać i oceniać sygnały wysyłane w rozmaitych okolicznościach przez ciało. Książka ta zawiera opis przykładowych sytuacji, w których mowę ciała można wykorzystać w sposób efektywny, oraz zestaw ćwiczeń ułatwiający osiągnięcie tego celu.



 Postawa, mimika, gest, wyd. II - Lech Tkaczyk
Czego spodziewać się po osobach z przymrużonymi i zapadłymi oczami? Co charakteryzuje ludzi urodzonych w zimie? Czy warto znać gesty i sygnały kokieterii? Czym jest proksemika i parajęzyk? Od zarania dziejów człowiek próbuje znaleźć złotą regułę na opis swojego zachowania oraz wyrażania swych uczuć. Niewerbalny sposób komunikowania towarzyszy mu od zawsze. A nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach znajomość mowy ciała to wręcz konieczność! Z tego powodu Lech Tkaczyk przygotował świetny, bo zwięzły, konkretny i przejrzysty przewodnik po świecie komunikacji niewerbalnej. Dowiedzieć się z niego można, co zdradzają oczy, jak trzymać ręce, czym się różni strefa intymna od osobistej, jakie szanse na sukces ma menedżer niepotrafiący utrzymać porządku na swoim biurku itd. W XXI wieku każdy musi zdawać sobie sprawę z potęgi sygnałów wysyłanych przez ciało, dlatego książka ta powinna się znaleźć w każdej biblioteczce!

 Sztuka czytania z twarzy - Alfred Bierach

O czym świadczą przymknięte oczy, a co zdradzają zaciśnięte usta? Czy na twarzy widoczne są przemiany dokonane przez upływający czas w charakterze, doświadczeniu życiowym, pojmowaniu świata, w życiu duchowym każdego z nas? Twarz pozwala rozpoznać człowieka. Uważa się, iż z jej wyrazu można odczytać cechy osobowości, jednak nie na podstawie kształtu nosa, czoła, warg, uszu i brody. Pojedyncze znaki informują nas bowiem o stanie duchowym i psychicznym jednostki, zaistniałym w czasie prowadzenia obserwacji. W sztuce czytania z twarzy nie można pominąć nader istotnego działania określonych sił, jak procesu starzenia się, dojrzewania, wpływów środowiskowych, genetycznie uwarunkowanego usposobienia, wykształcenia, deformacji. Znany psycholog, dr Alfred Bierach, prezentuje w swojej publikacji niezbędną wiedzę i praktyczne wskazówki konieczne do zdobycia umiejętności czytania z twarzy i klasyfikowania osobowości innych ludzi. Jest to sztuka wymagająca treningu, którą jednak można łatwiej opanować, niż się powszechnie uważa. Obserwując ludzi w kawiarni, poczekalni, pociągu, w telewizji przy wyłączonej fonii, spróbuj wczuć się w świat ich doznań, nastrojów i myśli, a z czasem Twoje umiejętności zbliżą się do doskonałości. Z pewnością pomoże Ci w tym niniejsza książka.
 
Komunikacja w pracy. O sztuce skutecznego porozumiewania się - Katarzyna Flont

Komunikacja w pracy” autorstwa Katarzyny Flont, to książka napisana prostym, zwięzłym, a jednocześnie fachowym i pełnym humoru językiem. Przybliża sprawdzone w praktyce metody porozumiewania się w różnych sytuacjach w pracy. Książka zawiera zadania, testy, krzyżówki, które sprawiają, że lektura staje się przyjemniejsza, a przyswajanie wiedzy szybsze i łatwiejsze. Książka przeznaczona jest dla kadry kierowniczej, handlowców, pracowników działu obsługi oraz dla trenerów prowadzących zajęcia z efektywnej komunikacji. 

 

 Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkich
- Mark l. Knapp, Judith A. Hall

Czym jest komunikacja? Jakie są relacje między zachowaniem niewerbalnym a werbalnym? W jaki sposób komunikacja niewerbalna wpływa na kształt naszego życia codziennego? Czy język ciała jest umiejętnością nabytą, czy też cechą wrodzoną i instynktowną? Czy prawdą jest, że niektórzy z nas potrafią skuteczniej niż inni komunikować swoje myśli twarzą, tonem głosu i innymi sygnałami płynącymi z ciała? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w książce pt. Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkich – podstawowym podręczniku z zakresu komunikacji niewerbalnej. Niniejsza publikacja zawiera materiał teoretyczny i badawczy opracowany przez naukowców pochodzących z różnych środowisk akademickich i reprezentujących wielorakie dyscypliny wiedzy – teorię komunikacji, doradztwo, psychologię, psychiatrię, językoznawstwo, socjologię, zarządzanie i wiele innych. Studia w zakresie komunikacji niewerbalnej są bowiem w istocie przedsięwzięciem wielodyscyplinarnym. Uwzględniono przy tym najnowsze wnioski teoretyczne i badawcze dotyczące komunikacji niewerbalnej. Książka pt. Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkich może służyć zarówno jako podręcznik, jak i publikacja o charakterze encyklopedycznym. pragniemy ją polecić wykładowcom i studentom wielu kierunków, chcącym znaleźć w niej cenne informacje pomocne w efektywnym nauczaniu i poznawaniu teorii komunikacji niewerbalnej, oraz wszystkim tym, którzy na co dzień, z racji zawodu czy zainteresowań, stykają się z problemem.
 
 Komunikowanie interpersonalne - Peter Hartley
 
W jaki sposób ludzie komunikują się podczas bezpośrednich spotkań? Co wpływa na jakość naszych wzajemnych kontaktów? Czy możemy zawierzyć naszemu pierwszemu wrażeniu? Co świadczy o tym, że nasze gesty i mimika odkrywają przed innymi to, co tak “naprawdę” myślimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyciągająca uwagę nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukających odpowiedzi na powyższe i podobne pytania powstało mnóstwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedną z ciekawszych jest bez wątpienia książka Komunikowanie interpersonalne. Jej autor, Peter Hartley, nakreśla najistotniejsze, podstawowe pojęcia i cechy dystynktywne komunikowania się interpersonalnego, przedstawia szczegółową analizę procesów komunikacyjnych, nawiązuje do ważnych zagadnień pojawiających się w trakcie badań z zakresu codziennego porozumiewania się, takich jak rasa czy płeć, różnice między kobiecym i męskim sposobem komunikowania się, komunikowanie się za pomocą komputera. Ten znany i ceniony wykładowca akademicki czyni to w sposób przejrzysty, przystępny, arcyciekawy i... świeży. To książka, która może porwać!
  

Komunikowanie się w organizacji - Janina Stankiewicz
 
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą się kontaktować z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomisty, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zajmująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie; istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać; komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu; komunikowanie niewerbalne, prezentując zespół zachowań pozawerbalnych i ich interpretacje; przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
  

Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi - Anna Jarmuła

Już same słowa MANIPULACJA czy WYWIERANIE WPŁYWU powodują negatywne skojarzenia. Najbardziej prymitywną formą manipulacji jest kłamstwo, jednak „ludzie dojrzali, mając do dyspozycji cały arsenał lepszych manipulacji, rzadko stosują formę zwykłego kłamstwa. Jeżeli w świecie dorosłych spotykamy proste kłamstwo, to najczęściej tylko wtedy, gdy spełnione są dwa podstawowe warunki <> kłamstwa: brzmi ono prawdopodobnie oraz jest absolutnie niemożliwe do sprawdzenia przez odbiorcę.” Autorka Anna Jarmuła w książce Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi, w prosty sposób stara się przybliżyć Czytelnikowi dzisiejszą wiedzę badaczy tego tematu. Książka bogata jest w opis technik, metod i przykładów na to, co powinniśmy wiedzieć, by przetrwać na froncie wpływu społecznego, uwikłani w próbę manipulacji naszą osobą czy też naszymi działaniami. W książce zawarta jest odpowiedź na pytanie jaki wpływ na nasze decyzje, postawę, sukces czy porażkę ma partycypacja w naszych zachowaniach osób trzecich. Koniecznie ją przeczytaj. 

Strona: 123»
poleć znajomemu wersja do druku
Wydawnictwo Astrum Wydawnictwo Wolters Kluwer Wydawnictwo DIFIN Wydawnictwo EMKA Wydawnictwo MT Biznes Wydawnictwo PWE Wydawnictwo CKL Grupa Wydawnicza HELION S.A. Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo GALL Księgarnia Internetowa Albertus.PL Wydawnictwo Rachunkowość Sp. z o.o. Wydawnictwo BL Info Polska Sp. z o.o. Wydawnictwo Placet Oficyna Wydawnicza Unimex Renata Zubrzycka
 
 
Kalendarz
2017
pn
wt
śr
cz
pt
sb
nd
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
trwa ładowanie...
 
 
Wyszukiwarka firm
 
Współpracujemy z: