Polska Izba Firm Szkoleniowych
 
Społeczeństwo oparte na wiedzy:#Społeczeństwo, którego procesy i praktyki#są oparte na wytwarzaniu,#upowszechnianiu i stosowaniu wiedzy.
 
Szkolenia Artykuły Słownik pojęć szkoleniowych Akademia PIFS Księgarnia Fundusze 2014-2020 Baza Usług Rozwojowych Przepisy krajowe Harmonogramy Nab. Wniosków Eksperci EFS Programy centralne Programy regionalne Reklama w PIFS Korzyści dla członków Izby
Jesteśmy członkami:
 
 
Nasi członkowie informują:
 

------------------------------------------------------
Najlepsza wśród najlepszych!
Z nieukrywaną dumą informujemy o prestiżowym wyróżnieniu dla Dyrektora Generalnego BRITISH CENTRE Pani Bożeny Ziemniewicz. Tym razem wysokie kompetencje znalazły swoje potwierdzenie w rankingu Menedżer Roku Regionu Łódzkiego 2015, gdzie spośród 231 zgłoszonych kandydatur Pani Dyrektor znalazła się wśród 14 najlepszych!

------------------------------------------------------
BRITISH CENTRE wyróżnione zostało Nagrodą Gospodarczą Województwa Łódzkiego. 
To prestiżowe i honorowe wyróżnienie jest wyrazem uznania za wkład, jaki podmioty gospodarcze z regionu łódzkiego wnoszą w unowocześnienie i rozwój gospodarki województwa łódzkiego oraz budowanie pozytywnego obrazu regionu na tle kraju. Jest ono przyznawane przez Wojewodę Łódzkiego i Marszałka Województwa, a laureatów wyłania Kapituła składająca się z 20 osób reprezentujących wyższe uczelnie i instytucje otoczenia biznesu. 
Wyróżnienie dla BRITISH CENTRE nie jest przypadkowe – Firma uzyskiwała już w latach poprzednich nominacje do tej nagrody (2010, 2011, 2012), ale laur główny udało się zdobyć dopiero teraz!
Nagroda wręczona została podczas Galę stanowiącej część VII Europejskiego Forum Gospodarczego w obecności władz Regionu i Łodzi oraz wielu innych znamienitych gości, przedstawicieli świata biznesu, nauki, kultury i dyplomacji.
Więcej:
Nagroda_Gospodarcza_Wojewodztwa

------------------------------------------------------

------------------------------------------------------

 
Standard Usługi Szkoleniowej


Misją Polskiej Izby Firm Szkoleniowych jest działanie na rzecz ciągłego rozwoju kompetencji i kształcenia przez cale życie poprzez rozwój rynku szkoleniowego, na którym obowiązują zasady uczciwej konkurencji. Promując ideę uczenia się przez całe życie chcemy dbać o ciągłe podnoszenie jakości oferowanych usług szkoleniowych na rynku polskim.

Celem naszych działań jest podnoszenie prestiżu firm szkoleniowych oraz kreowanie najwyższych standardów jakości usług szkoleniowych. W tym celu Komisja ds. Jakości Rynku Szkoleń działająca przy Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych (PIFS) opracowała Standard Usługi Szkoleniowej (SUS). Dokument ten jest zbiorem zaleceń promowanych przez PIFS, dotyczących wykonywania usługi szkoleniowej, niezależnie od rodzaju i natury prowadzonych szkoleń.Chcemy aby Standard Usługi Szkoleniowej stał się punktem odniesienia dla przedsiębiorców – czyli odbiorców szkoleń, organów administracji publicznej, innych instytucji, a także osób indywidualnych, które potrzebują  wsparcia w zakresie kryteriów wyboru firmy szkoleniowej lub weryfikacji jej działań.

Członkowie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych

 Walne Zgromadzenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych dostrzegając rolę, jaką pełnią wysokiej jakości usługi szkoleniowe w kształceniu przez całe życie, poprawie efektywności kapitału ludzkiego i rozwoju konkurencyjności gospodarki, wskazuje na potrzebę i konieczność określenia i promowania Standardu Usługi Szkoleniowej PIFS.

Celem zdefiniowania i upowszechniania Standardu Usługi Szkoleniowej PIFS przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych oraz jej członków jest rozwój rynku usług szkoleniowych poprzez:

  1. zdefiniowanie zakresu działań dostawców usług szkoleniowych, które łącznie stanowią standardową usługę szkoleniową;
  2. ułatwienie Klientom osiągania oczekiwanego poziomu jakości i efektów usług szkoleniowych;
  3. promocję wysokiej jakości usług szkoleniowych;
  4. dążenie do ciągłego doskonalenia usług szkoleniowych;
  5. wskazywanie roli i znaczenia firmy szkoleniowej – jako instytucji i organizacji – w procesie realizacji usługi szkoleniowej.

Celem Standardu Usługi Szkoleniowej PIFS nie jest unifikacja usług szkoleniowych lub ograniczanie dostępu do rynku. Standard Usług Szkoleniowej PIFS nie będzie wykorzystywany do certyfikacji, akredytacji, walidacji, licencjonowania, regulacji, samoregulacji, czy jakiegokolwiek innego ograniczania dostępu do rynku szkoleniowego.

Stosowanie się do Standardu Usług Szkoleniowej PIFS dla firm świadczących usługi szkoleniowe jest dobrowolne i deklaratywne. Lista firm stosujących SUS (pdf)

 

poleć znajomemu wersja do druku
Spotkania komisji ds. jakości Standard Usługi Szkoleniowej Jednolity tekst Standardu Usługi Szkoleniowej Instrukcja postępowania Karta samooceny Logotyp Oświadczenie o stosowaniu Regulamin stosowania 2012 Protokoły komisji ds. jakości
 
 
Kalendarz
2016
pn
wt
śr
cz
pt
sb
nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
trwa ładowanie...
 
 
Newsletter


 
Współpracujemy z: