forum PIFS -> regulamin
gość
/tylko ogólny widok/
Jesteś niezalogowany! Jako gość widzisz tylko ogólny widok forum. Aby się zalogować skorzystaj z formularza na górze strony. Jeśli nie masz jeszcze konta na forum, załóż je w dziale 'Rejestracja'. Konto na stronie głównej NIE jest równoważne z kontem na forum.
§I. OGÓLNE ZASADY
  1. Na forum obowiązuje netykieta i kultura osobista.
  2. Każdy użytkownik odpowiada za treść opublikowanych przez siebie wiadomości.
  3. Dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta.
  4. Nazwa użytkownika nie może być adresem do strony WWW.
  5. Administratorzy i moderatorzy mają prawo edytować i usuwać tylko te wiadomości, których treść jest niezgodna z tym regulaminem.
  6. Użytkownik ma prawo do usunięcia swojego konta z forum, z wyłączeniem napisanych już postów.
  7. Niektóre fora posiadają dodatkowy regulamin, jesteś zobowiązany do ich przestrzegania.

§II. ZABRONIONE JEST
  1. Używania wulgaryzmów oraz słów uważanych powszechnie za obrażliwe.
  2. Wysyłania do członków ekipy prywatnych wiadomości bądz e-maili z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Zabronione jest także wysyłanie wiadomości z prośbą o szybką odpowiedź w "jakimś" temacie.
  3. Prowadzenia bezsensownych dyskusji mających na celu doprowadzenie do kłótni między użytkownikami forum.
  4. Podszywania się pod innych użytkowników forum.
  5. Wykorzystywania forum do rozsyłania spamu.
  6. Umieszczania treści pornograficznych lub naruszających polskie prawo. Zabrania się również umieszczania odnośników do stron WWW, które zawierają takie treści.

§III. PISANIE POSTÓW
  1. Zakładając nowy temat wybieraj dla niego najbardziej odpowiednie forum.
  2. Zakazuje się dublowania (powtarzania) tematów.
  3. Przed założeniem nowego tematu użyj funkcji Szukaj, aby sprawdzić czy ktoś już wcześniej nie znalazł rozwiązania na nasz problem.
  4. Nazwa tematu powinna odzwierciedlać treść tematu. Zabrania się zakładania tematów o nazwie "Pomocy", "Problem", "Pomóżcie" itp..
  5. Treść postu konstruuj tak, aby była ona zrozumiała dla innych użytkowników forum. Opisując problem zrób to szczegółowo.
  6. Nie używaj zbędnych znaków (np. ?????).
  7. Nie pisz dwóch postów pod rząd, jeżeli chcesz coś dodać do poprzedniej wypowiedzi to ją edytuj.
  8. Nie używaj slangu, np. jush.
  9. Staraj się nie popełniać błędów ortograficznych.
  10. W jednym temacie ogranicz się do opisywania jednego problemu.
  11. Zabrania się podbijania tematów.
  12. Jeżeli nie znasz odpowiedzi na pytanie zadane w temacie to nie udzielaj w nim odpowiedzi.
  13. Zabrania się umieszczania w treści postu odnośników do stron WWW, których treść nie jest bezpośrednio związana z treścią wiadomości.

§IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Rejestrując się na forum Polskiej Izby Firm Szkoleniowych zobowiązujesz się do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz otrzymywania wiadomości na podany w profilu e-mail, związanych z tematyką serwisu.
  2. Administracja nie odpowiada za treści publikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów bądz ich edytowanie.
  3. Osoby nieprzestrzegające regulaminu będą najpierw ostrzeżone, a w dalszej kolejności usuwane z forum.
/